Jump to content

Which Charli XCX songs didn't leaked yet ?


Recommended Posts

I found this list over there... but I kinda don't know anything about like 90% of those titles:

  • Ali
  • All These Rides
  • Atomic
  • Attention (feat. Bibi Bourelly)
  • Believe
  • Better Than Ur Last Thing
  • Blood & Sweat
  • Bubble Pop
  • Chemical Love
  • Cherry Pie
  • Closer
  • Diamonds (Version 2)
  • Do U Want 2 Try
  • Don’t Gotta Fall In Love
  • Eat My Shorts
  • Eyes Wide
  • Fruit Salad
  • Get Dirty (Demo)
  • Glow (Alternate)
  • Go Up
  • Going Nowhere
  • Heal My Heart
  • Hey Molly
  • High Maintenance
  • Highway
  • I Love It (Demo)
  • I Want To Be a Mermaid
  • Ice Cakes
  • I'll Get You
  • I’m Done
  • I’m Not Sorry
  • Jungle
  • Keep It Going
  • Ladder
  • Lightning Bolts
  • Lipstick Mark
  • Lucy Liu
  • Make Believe
  • Money
  • Moonlight (solo)
  • Nasty French
  • No Name
  • No Romeo
  • OMG
  • On the Way Out
  • Parental Advisory
  • The Party’s Never Over
  • Premarital Sex
  • Rare
  • Rose
  • Scar Tissue
  • Smile (Demo)
  • So Far Away (Demo)
  • So Much Harder
  • The Beat
  • The Killing Moon
  • The Middle
  • Too Many Omens
  • True Romance
  • Victimless Crime
  • Vitality
  • Wanna Do
  • Wannabe
  • Warrior
  • We Believe
  • You Don’t Care
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Moonchild said:

I found this list over there... but I kinda don't know anything about like 90% of those titles:

  • Ali
  • All These Rides
  • Atomic
  • Attention (feat. Bibi Bourelly)
  • Believe
  • Better Than Ur Last Thing
  • Blood & Sweat
  • Bubble Pop
  • Chemical Love
  • Cherry Pie
  • Closer
  • Diamonds (Version 2)
  • Do U Want 2 Try
  • Don’t Gotta Fall In Love
  • Eat My Shorts
  • Eyes Wide
  • Fruit Salad
  • Get Dirty (Demo)
  • Glow (Alternate)
  • Go Up
  • Going Nowhere
  • Heal My Heart
  • Hey Molly
  • High Maintenance
  • Highway
  • I Love It (Demo)
  • I Want To Be a Mermaid
  • Ice Cakes
  • I'll Get You
  • I’m Done
  • I’m Not Sorry
  • Jungle
  • Keep It Going
  • Ladder
  • Lightning Bolts
  • Lipstick Mark
  • Lucy Liu
  • Make Believe
  • Money
  • Moonlight (solo)
  • Nasty French
  • No Name
  • No Romeo
  • OMG
  • On the Way Out
  • Parental Advisory
  • The Party’s Never Over
  • Premarital Sex
  • Rare
  • Rose
  • Scar Tissue
  • Smile (Demo)
  • So Far Away (Demo)
  • So Much Harder
  • The Beat
  • The Killing Moon
  • The Middle
  • Too Many Omens
  • True Romance
  • Victimless Crime
  • Vitality
  • Wanna Do
  • Wannabe
  • Warrior
  • We Believe
  • You Don’t Care

also her demo of camila's cleopatra 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, cabeyo said:

also her demo of camila's cleopatra 

Yeah, there may be a lot of songs that are not on that list, Charli has recorded tons of songs and maybe we don't even know the titles of some, like has happened before.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Violetbud said:

Technically Taxi hasn't surfaced yet as well right? Or did I miss something

it did, the demo and the final already leaked. she also played a new version on club quarentine with little changes and someone ripped it

do you want the links?

 

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, jesuswasaloser said:

it did, the demo and the final already leaked. she also played a new version on club quarentine with little changes and someone ripped it

do you want the links?

 

Oh wow, I knew the demo leaked but I didn't know the final one did as well! That's great! Thank you so much, I think I'll be able to find them on Dbree so no worries 💙

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...