Jump to content

Camila Cabello (+ unreleased infopost)


Recommended Posts

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sorry for the essay got bored at 3am I was interested in trying to have an idea of how much of each Camila era we have since we know how many songs she recorded for each era (sources for song num

I know there are quite a few camilizers especially here so let’s talk Camila! Rn she’s a little inactive so maybe this would be more useful in the future but thought it would be a cool idea even for n

unreleased bought it i think

Posted Images

7 hours ago, Whoknowsmehere said:

For one freaking song?  Anyone that would pay that much for one song has to be out their DAMN Mind. 

Ur gonna freak when you hear how much Ariana Grande songs run for (1K).. 💀

Edited by Sweetenertea
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Sweetenertea said:

Ur gonna freak when you hear how much Ariana Grande songs run for (1K).. 💀

Not gonna freak.  I just think it is ridiculous that anyone would even consider paying so much for one song thar will more than likely be leaked for free at some point.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Just now, Sweetenertea said:

Anyone have info on coulda been urs??? Was a demo or is it an unfinished song?

Well there’s a full out there, just a snippet leaked from what I’m supposing was a seller. It’s a really rough song (it’s kind of obvious from the snippet lol) but thinking that should’ve said it and feel it twice were were written In the same week, with them being about the same situation of someone being in love with her when she could’ve with them, but they waited until she was in a relationship to say it could’ve been yours seems to thematically match these so it’s probably a rough idea from the same session that she handpicked her favourites to develop

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, idrk said:

Well there’s a full out there, just a snippet leaked from what I’m supposing was a seller. It’s a really rough song (it’s kind of obvious from the snippet lol) but thinking that should’ve said it and feel it twice were were written In the same week, with them being about the same situation of someone being in love with her when she could’ve with them, but they waited until she was in a relationship to say it could’ve been yours seems to thematically match these so it’s probably a rough idea from the same session that she handpicked her favourites to develop

Damnnn it sounds good tho!! It’s rough, but low key sounds better Than should’ve said it. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, idrk said:

Well there’s a full out there, just a snippet leaked from what I’m supposing was a seller. It’s a really rough song (it’s kind of obvious from the snippet lol) but thinking that should’ve said it and feel it twice were were written In the same week, with them being about the same situation of someone being in love with her when she could’ve with them, but they waited until she was in a relationship to say it could’ve been yours seems to thematically match these so it’s probably a rough idea from the same session that she handpicked her favourites to develop

early Camila sessions, probably unfinished and rough indeed

Edited by freedombylj
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...