Jump to content

We've had some people tell us that they're unable to send messages to members because their inboxes are too full. Please don't forget to check your inbox and delete old messages to free up space so that you can still receive new ones!

Recommended Posts

On 3/17/2018 at 4:42 AM, Eclipse said:

I'll probably check out their music later, I can't get into much jpop except maybe Kyary Pamyu Pamyu but that's about it :cackle:

Tbh I've never even heard any of their music, I only know them by name... :cackle: Stan KPP tho! <3 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Countess said:

Tbh I've never even heard any of their music, I only know them by name... :cackle: Stan KPP tho! <3 

Kyary skinny queen :yaskween:

  • YAAASSS 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olivia really served one of the best music videos/songs/albums of loona :yaskween: I can't believe this 16 yr old saved the k-pop industry :yaskween:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, nanapop99 said:

amazing song :yaskween: amazing video :yaskween:

 

That rap breakdown was so unexpected!  :orly: The song is real cute and she's adorable too, although I don't think her dance skills are too impressive so far. I'm excited to see what they do as a unit! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Countess said:

That rap breakdown was so unexpected!  :orly: The song is real cute and she's adorable too, although I don't think her dance skills are too impressive so far. I'm excited to see what they do as a unit! <3

Me too honestly, the Eden unit will most likely be my favorite so far with Yves and Chuu both being one of my biases, and they have some of the best solo songs (Girl's Talk, New, Egoist, Rosy, Heart Attack) :yaskween:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 03/04/2018 at 2:23 AM, Eclipse said:

Me too honestly, the Eden unit will most likely be my favorite so far with Yves and Chuu both being one of my biases, and they have some of the best solo songs (Girl's Talk, New, Egoist, Rosy, Heart Attack) :yaskween:

I just wanna see them all together slaying the scene as a full group... :yeah: Step aside SNSD, LOONA is here! :yaskween: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Countess said:

I just wanna see them all together slaying the scene as a full group... :yeah: Step aside SNSD, LOONA is here! :yaskween: 

Eden sub-unit's in May so the full group will probably debut in July-August(?) 

SNSD is pretty much dead since there's only 5 members left with SMEnt + Only three members are performing tonight for the SMTown concert in Dubai :tragic: Can't wait to see OT3 performing Gee :cackle:

(Please wait for Tiffany US solo debut! :wink:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, nanapop99 said:

Eden sub-unit's in May so the full group will probably debut in July-August(?) 

SNSD is pretty much dead since there's only 5 members left with SMEnt + Only three members are performing tonight for the SMTown concert in Dubai :tragic: Can't wait to see OT3 performing Gee :cackle:

(Please wait for Tiffany US solo debut! :wink:)

Taeyeon remains skinny and talented even though her group is dead :sassy:

  • Like 1
  • YAAASSS 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/6/2018 at 10:57 PM, nanapop99 said:

Eden sub-unit's in May so the full group will probably debut in July-August(?) 

SNSD is pretty much dead since there's only 5 members left with SMEnt + Only three members are performing tonight for the SMTown concert in Dubai :tragic: Can't wait to see OT3 performing Gee :cackle:

(Please wait for Tiffany US solo debut! :wink:)

Omfg, really? :yeah: I had no idea...It's kinda sad tbh. Obviously the group was never the same after Jessica but it's a shame to watch the group that got me into K-pop slowly dying. :fishie: 

2 hours ago, nanapop99 said:

My album collection is complete! :hottie:

Please login or register to see this attachment.

That one blue one is giving me major OCD tbh... :cackle: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Countess said:

Omfg, really? :yeah: I had no idea...It's kinda sad tbh. Obviously the group was never the same after Jessica but it's a shame to watch the group that got me into K-pop slowly dying. :fishie: 

That one blue one is giving me major OCD tbh... :cackle: 

Most of the groups that got me into k-pop are now disbanded so I feel you :yeah: + new k-pop is trash tbh (except LOONA obv :bop:)

And that blue cd cost more than 100€ now btw :hottie:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, nanapop99 said:

Most of the groups that got me into k-pop are now disbanded so I feel you :yeah: + new k-pop is trash tbh (except LOONA obv :bop:)

And that blue cd cost more than 100€ now btw :hottie:

Omfg, you're right... :yeah: R.I.P. to 2NE1, Wonder Girls and SNSD. :cypher:

I just don't get why it's blue! :vacuum: Either they should all be different colours or they should all be white. :tanya:

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Countess said:

Omfg, you're right... :yeah: R.I.P. to 2NE1, Wonder Girls and SNSD. :cypher:

I just don't get why it's blue! :vacuum: Either they should all be different colours or they should all be white. :tanya:

23wqkhv.jpg

There's two editions for both of their sub-units albums and the blue one is the limited editon of the Odd Eye Circle album ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


data-matched-content-rows-num="1" data-matched-content-columns-num="6" data-matched-content-ui-type="image_stacked"

  • Similar Content

    • By Eclipse
      I'm late but oh well 
      The title track is actually a cute song and so is the choreo, it just sounds a lot like "Heart Shaker" in my opinion. My ranking of the mini-album is What Is Love? = Ho! > Sweet Talker > Dejavu > Say Yes
    • By Eclipse
      I know most people on this forum don't listen to them, but when I say I'm excited it's an understatement 
      I'm assuming "Euphoria" is either the lead single/buzz single before release. Love Yourself: Wonder is the next album title I'm pretty sure
      Also OT7 with black hair, this feels like a dream. There are no words 
      I also love the long music video, it reminds me of the "Run" music video which is also several minutes long. Can't wait for the new era and BTS Festa coming soon after as well!

About #PopHatesFlops:

Since our start as a blog called #PopHatesFags in 2012, PHF has consistently provided you with the latest pop culture news and hottest new releases. Join us as we analyse everything pop culture, build new friendships, and discuss the latest news and tracks exclusive to #PopHatesFlops!

Member of the Month:

At first it seems odd that mceyedol has only made 438 posts on PHF given how huge a part of the forum culture they are; but when you look at the standard of their posts, you see that they're definitely going for a quality over quantity technique. mceyedol has been with us for two years and throughout their time here they've always shown nothing but kindness, humility and humour in their posts, and we're absolutely overjoyed that they've decided to stick around! Enjoy your special month boo!

×