Jump to content

The begging thread (please leak....)


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

LEAK GLORY! LEAK WE CAN BUTTHURT TOGETHER! LEAK WATERFALL! LEAK DUA! LEAK BEBE! LEAK @Speedoflight's SELFIES! LEAK CRUEL YOUTH! LEAK MILEY! LEAK DEMI! LEAK

Not all of them. I know someone who has “Alone” and they’ve proven themselves to be reliable. Let’s see if I’ll be able to get it  The rest are all probably gone forever though.. it’s sad cuz Sto

Leak Story of an Insomniac by Melanie Martinez

Posted Images

3 hours ago, Violetbud said:

I've told this to some members but I'd honestly pay for 'Damaged' and 'Civilian' by Aly & AJ. If anyone's got a lead let a thirsty bish know.

i'd pitch in lmao. i just wanna have the complete album

  • YAAASSS 1
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Violetbud said:

I'd do some onlyfans work for this one

Me too. I spent hours over a few weeks making a 3435 ft doja cat edit with the clips we have but ok Ariana let’s drop the song after all my blood sweat and tears 

  • Shook 1
Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, mxtt said:

Me too. I spent hours over a few weeks making a 3435 ft doja cat edit with the clips we have but ok Ariana let’s drop the song after all my blood sweat and tears 

Down for a collab if it gets us the track faster 👀

  • YAAASSS 1
Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Sweetenertea said:

Omg I loved ur remix!! Great job!!

Ah thank you! It’s been improved since leakthis went down, I was going to share it but now we got the real one which is dope af but damn lol

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Does anyone have the steps to the best of my heart leaked track it’s different from what’s on the album. 
 

basically Lee sings the entire song with the others and Lisa sings the entire middle 8?

  • YAAASSS 1
Link to post
Share on other sites

I would love if some new Nicole Scherzinger/PCD would leak. Especially 'I Just Might (Nicole)' or the original Buttons demo named 'Loosen Up My Buttons' which they also performed on a broadcasted performance back in the day.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...