Jump to content

We've had some people tell us that they're unable to send messages to members because their inboxes are too full. Please don't forget to check your inbox and delete old messages to free up space so that you can still receive new ones!

roger

Hilary Duff - Rare and Unreleased

Recommended Posts

I'm still undecided if a studio version of Love is a Battlefield exists, honestly. I spoke with the publisher of the song many years ago and they informed me they never received a studio recording of Hilary's version from Disney. After speaking with Disney back then as well, they didn't have the song in their database, either. Andre did a very good job at keeping her leftovers protected. If they ended things on bad terms a few years ago, I wanna hope he'd be bitter enough to send out what he's got lol.

  • Like 2
  • WTF 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm honestly surprised Andre hasn't done something to this extent. I thought it did end bitterly between them? Oh, can you imagine he starts posting stuff on bandcamp or whatever and we get a ton of outtakes from each album going back to the Lizzie sessions?! I'd just DIE! But that stuff only happens with Lana and whoever's popular these days lol (Can't you tell I'm bitter about not having any leaks from the Duffster? LOL)

Edited by shout87
  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, shout87 said:

I'm honestly surprised Andre hasn't done something to this extent. I thought it did end bitterly between them? Oh, can you imagine he starts posting stuff on bandcamp or whatever and we get a ton of outtakes from each album going back to the Lizzie sessions?! I'd just DIE! But that stuff only happens with Lana and whoever's popular these days lol (Can't you tell I'm bitter about not having any leaks from the Duffster? LOL)

I don’t think he’d leak anything to that extent because she’d sue him for sure, but if somebody emailed him pretending to be of importantance, he might just send something in return. The real question is, what would you want from him? There’s so much to choose from lol. :cypher:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/1/2018 at 11:10 PM, pedrohvg1 said:

I have some of your requests of Hilary here! We can trade if you want.

You have only made 6 posts up to this point.  And Every one of them either implies it, or actually is about trading.  Maybe if you would share something people might start to trust that you are sincere.  Come on Pedro.  Or should we start calling you......Tradero.  :bop: This board deserves better than that.

Edited by Whoknowsmehere
  • Like 1
  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Skinny Legend said:

Don't tell me 'Twisted' is the track Heidi Montag went on to release? :stretcher:

OMG I would diiiie :fishie:

Edited by liberation

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, liberation said:

OMG I would diiiie :fishie:

I'm genuinely curious tho! :stretcher: I know nothing about the track other than the title, but they did work with some of the same people and I can totally imagine that song in Hilary's voice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Someone on leakth.is is selling this Hilary Duff 2007 Demo CD for  1.09 BTC which is equal to $6875.19 USD  

So these tracks are leftovers/outtakes from Dignity. I hope someone (rich) buys it and leak it

  • Like 2
  • Dislike 1
  • Shook 1
  • WTF 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Music XXclusives said:

Please login or register to see this link.

Someone on leakth.is is selling this Hilary Duff 2007 Demo CD for  1.09 BTC which is equal to $6875.19 USD  

So these tracks are leftovers/outtakes from Dignity. I hope someone (rich) buys it and leak it

Well that's quite an exciting turn of events. Although I wonder if it's legit? That CD cover - all the text is clear and crisp, but there's defects around the Hollywood Records logo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

it seems like someone got hold of a few unreleased songs and created a "cd" with them

the cd doesnt look legit, but im sure the songs are

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do like me some Hilary Duff.  But there is absolutely no way on Earth I would even contimplate paying that kind of money.  Even if I could afford it, I would rather give the money to @Skinny Legend so she could pay the bill for PHF.  So that we could get the uploading privileges reinstated. 

 

I will just wait to see if they get leaked.  That is, if in fact, they are legit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Having heard only Twisted from it, I must say that it would be exciting to have the rest of the tracks.  Hilary hasn't disappointed me music quality wise since My Generatiion.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tweener said:

Having heard only Twisted from it, I must say that it would be exciting to have the rest of the tracks.  Hilary hasn't disappointed me music quality wise since My Generatiion.

You've heard Twisted? Can you describe it? Is it the same as Heidi Montag's song like some people were guessing earlier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Could I just sell my soul (or whatever is left of it) instead? Maybe a kidney perhaps? Idk but I need these tracks. :(

Also if we got these, and ever got hold of Imperfection, Just Hold Me, Smile, Happy (Original) the tour covers of Love is a Battlefield and Major Tom, we pretty much would have Dignity Part 2. I just can't.

Edited by shout87
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


data-matched-content-rows-num="1" data-matched-content-columns-num="6" data-matched-content-ui-type="image_stacked"

About #PopHatesFlops:

Since our start as a blog called #PopHatesFags in 2012, PHF has consistently provided you with the latest pop culture news and hottest new releases. Join us as we analyse everything pop culture, build new friendships, and discuss the latest news and tracks exclusive to #PopHatesFlops!

Member of the Month:

trashmagic has been with us since 2014, which makes them one of the earliest members of the #PHFamily. Even though they haven't made hundreds of posts, their content is always high quality, which explains why they've been the most liked member for three different days. trashmagic is long overdue to be Member of the Month and we're so happy to have them fill the role for the month of November! We hope you enjoy your special month baby!

×